تبلیغات در گوگل

برای دیده شدن بایددر گوگل تبلیغات لازم را انجام داد

تبلیغات در گوگل

برای دیده شدن بایددر گوگل تبلیغات لازم را انجام داد

انواع روش های کسب درآمد با دیتا اینتری

دیتا اینتری (Data Entry) از جمله نیازهای سازمان های دولتی و خصوصی و همچنین کسب و کارهای کوچک و متوسط است که می تواند فرصت درآمدسازی برای افرادی که خواستار انجام این نوع فعالیت هستند، ایجاد کند.


دیتا اینتری یا ورود داده ها نیازمند سطحی از مهارت و آشنایی با کامپیوتر است و ضرورت دارد علاقمندان به این فعالیت با نرم افزارهای مانند مایکروسافت آفیس و زیر مجموعه های آن شامل ورد، اکسل و پاورپوینت آشنایی کامل داشته باشند. آشنایی با سایر نرم افزارها بر اساس سفارش کارفرما ضرورت می یابد. از جمله این نرم افزارها می توان به فتوشاپ و ویدئو میکر و سایر موارد مشابه اشاره کرد.


اگر مهارت تایپ بالایی دارید، دقت و صحت نوشتاری شما بالاست و قادر هستید به صورت مداوم کار تایپ را انجام دهید، می توانید به کسب درآمد با دیتا اینتری به عنوان یک فعالیت مناسب برای خودتان فکر کنید. در این مطلب در ارتباط با کسب درآمد با دیتا اینتری و انواع مختلف آن و نوع ورود به این حوزه صحبت خواهیم کرد.


دیتا اینتری چیست؟

یک کارمند دیتا اینتری از کامپیوترها و برنامه های پردازش اطلاعات (ورد، اکسل، اکسس، پاورپوینت و غیره) برای وارد کردن اطلاعات در یک پایگاه داده یا سند استفاده می کند. هرچند به طور کلی دیتا اینتری به صورت دیجیتال انجام می شود، اما ثبت اطلاعات به صورت کاغذی هم جزو این دسته است.


امروزه سازمان ها به طور گسترده ای خواستار وارد کردن داده ها به سرورهای اختصاصی خود هستند و یا اینکه تمایل دارند برخی اطلاعات خود را به سامانه های آنلاین وارد کنند. همه این فعالیت ها فرصتی برای کسب درآمد با دیتا اینتری ایجاد می کنند.


چه مهارت هایی برای کسب درآمد با دیتا اینتری نیاز است؟

اگرچه به طور معمول ممکن است که فعالیت دیتا اینتری با کمترین سطح سواد نیز امکان پذیر باشد. اما با این حال در برخی موارد مدارک دانشگاهی می تواند یک امتیاز محسوب شود. مهارت کار با نرم افزارهای تجزیه و تحلیل اطلاعات مانند SPSS و AMOS که عمدتا برای داده های کمی مورد استفاده واقع می شوند، از جمله مزیت های علاقمندان به کسب درآمد با دیتا اینتری است.

غیر از مهارت های تکنولوژیک، افراد با خصوصیات شخصیتی زیر می توانند در این حوزه به موفقیت بیشتری دست یباند.


علاقه مند به کار سیستمی

افراد با انگیزه

افراد دقیق

افراد سخت کوش

چه کسب و کار هایی نیاز به ورود داده دارند؟

حوزه های تجاری مختلف از کارکنان حرفه ای در بخش های متفاوت خود بهره می برند. اما بسیاری از فعالان حوزه های مختلف وظیفه دیتا اینتری خود را به گروه های ثالث می سپارند تا خود بر امور داخلی و جاری شان تمرکز داشته باشند. حالا کار ورود اطلاعات و داده ها از بخش های تولیدی به بخش های تجاری گسترش یافته است.


روش کسب درآمد با دیتا اینتری


وارد کردن محتوا به سایت

به طور خلاصه می توان گفت که حالا تمام فعالیت های خدماتی نیازمند افرادی هستند که داده های آنها را تحت عنوان آنچه که خدمات دیتا اینتری نامیده می شود، به گونه ضبط و ثبت کنند. در زیر به برخی از این حوزه ها اشاره شده است.


املاک و مسکن

دلالان مسکن باید از اهمیت یک پایگاه داده کاربری مطلع باشند. چنین پایگاه داده هایی می تواند کمک کننده باشد. با توجه به رشد شدید بازار املاک و مسکن، املاک و مسکن های مختلف گاهی با حجم بالایی از داده ها رو به رو هستند و کار کردن با این داده ها گاهی بسیار پرزحمت است.

در واقع خدمات املاک و مسکن با وارد کردن داده های خود قادر هستند، ضمن ارائه خدمات سریع در پاسخگویی به مشتریان، از سویی نیز سابقه فعالیت های خود را ذخیره نمایند تا در زمان نیاز به آنها با یک جستجو به اطلاعات دسترسی داشته باشند.


حوزه سلامت

فعالان حوزه پزشکی برای ارتقا خدمات خود به شدت به داده ها محتاج هستند. دیتا اینتری در این حوزه برای ثبت مشخصات بیماران، زمان معاینات، موارد تشخیص و غیره مورد استفاده است.


اگرچه بخش قابل توجهی از این خدمات در قالب نظام سلامت الکترونیک توسط کادر درمان و یا کارشناسان و کارمندان سازمان های ارائه دهنده خدمات سلامت انجام می شود، اما همچنان بخش قابل توجهی از اطلاعات نیازمند استفاده از خدمات دیتا اینتری هستند.


حوزه بانکی و مالی

این حوزه به دلیل نیازی که به صحت بالای اعداد و ارقام دارد یکی از مهم ترین حوزه هایی است که در آن دیتا اینتری کاربرد دارد. برغم اینکه داده های مشتریان اکنون بصورت الکترونیک انجام می شود، اما همچنان سیستم بروکراسی برخی بانک ها حجم گسترده ای از پرونده ای کاغذی ایجاد می کند که فرصت مناسبی برای کسب درآمد از طریق دیتا اینتری فراهم می سازد.


هرچند دیتا اینتری تقریبا در تمام حوزه ها کاربرد دارد، اما غیر از موارد بالا، دیگر حوزه هایی که به این خدمات بیشترین نیاز را دارند، حوزه تولید، پشتیبانی، بازاریابی دیجیتالی و مخابرات می باشند.

منبع: کسب درآمد با دیتا اینتری

چگونه یک کمپین گوگل ادز موفق و سودآور راه اندازی کنیم؟

به طور میانگین، تبلیغات در گوگل ادز به ازای هر هزار تومنی که سرمایه گذاری می کنید، دو هزار تومن سود برای شما دارد. اما برای راه اندازی کمپین گوگل ادز موفق و سودآور، نیازی نیست حتما پول زیادی خرج کنید. فقط کافی است دریابید که چگونه با این ابزار، کارهای بیشتری انجام دهید، حتی اگر بودجه کمی داریدنحوه راه اندازی کمپین گوگل ادز موفق

وقتی صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید برای تبلیغ کسب و کار خود در آنها سرمایه گذاری کنید. اما فراموش نکنید، بودجه شما هر چقدر باشد، درصورتیکه نکات زیر را در نظر بگیرید به راحتی می توانید از مزایای گوگل ادز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند بهره مند شوید.

۱. یک هدف روشن برای کمپین گوگل ادز تعیین کنید.

قبل از اینکه بتوانید اهداف کمپین تبلیغاتی خود را ر گوگل ادز مشخص کنید، باید به یک تصویر بزرگ فکر کنید. اهداف کلی کسب و کار شما چیست؟ اهداف تبلیغاتی شما چیست؟ هنگامی که در مورد این موارد به ایده های روشنی دست پیدا کردید، می توانید برنامه کمپین بازاریابی واقعی خود را محدود کنید.

پس از تعیین اهداف تان، باید دقیقاً کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار دهید تا به شما کمک کند با حداکثر بودجه به مخاطبینی که می‌خواهید برسید و اطمینان حاصل کنید که توجه آنها را جلب می کنید.

اهمیت کمپین گوگل ادز

۲.ساختار کمپین تبلیغاتی خود را مشخص کنید.

اگر ساختار کمپین گوگل ادز خود را از ابتدا به طور کامل مشخص کنید، برای رسیدن به موفقیت و سودآوری در وضعیت بهتری خواهید بود. این بدان معناست که باید برای مدیریت بهتر، از کمپین‌ها گرفته تا کلمات کلیدی، گروه‌های تبلیغاتی و مکان‌های هدف، وقت بگذارید. ساختار تبلیغاتی شما باید کاملا مطابق و مرتبط با اهداف تان باشد و متفکرانه برنامه ریزی شود.

۳. کلمات کلیدی بلند را در متن تبلیغاتی گوگل ادز هدف قرار دهید.

کلمات کلیدی بلند برای اهداف بازاریابی کمپین های گوگل ادز فوق العاده هستند و مشتریان واقعی را هدف قرار می دهند. یک کلمه کلیدی کوتاه مانند “خرید لباس” مشتریانی را که در واقع به دنبال “خرید بارانی پاییزه” هستند، هدف قرار نمی دهد.

پس باید کلمات کلیدی بلند را مطابق با هدف خرید مشتریان تان تنظیم کنید. محصولات و خدمات خاصی که ارائه می دهید، برای تولید کلمات کلیدی بلند عالی هستند و به احتمال زیاد توجه افرادی را که به این موضوع علاقه مند هستند، جلب می کند.

۴. مطمئن شوید صفحه فرود شما بهینه شده است.

هدف کلی از راه اندازی کمپین گوگل ادز این نیست که فقط تبلیغی ایجاد کنید که شخصی روی آن کلیک کند. بلکه هدف یک کمپین موفق و سوداور، تبلیغی است که وقتی مشتری روی آن کلیک می کند، محصول یا خدمات مورد نظر خود را پیدا کرده و سفارش خود را ثبت می کند.

اگر شما با کلمه کلیدی “شامپوی مخصوص موهای رنگ شده با ۵۰% تخفیف” توجه مشتریان خاصی را به خود جلب کنید اما وقتی از سایت یا همان صفحه فرود شما بازدید می کنند، فقط “نرم کننده برای موهای خشک” را بیابند، دیگر به سایت شما مراجعه نخواهند کرد و شما عملا یک مشتری بالقوه خود را از دست می دهید.

صفحه فرود غیرمرتبط با کلمات کلیدی به کار رفته در کمپین گوگل ادز، نه تنها بر فروش شما تأثیر منفی می گذارد، بلکه بر امتیاز کیفیت تبلیغات Google شما نیز تأثیر گذاشته و رتبه سایت شما را پایین می آورد. پس برای راه اندازی کمپین گوگل ادز موفق و سودآور، صفحه فرود خود را بهینه کنید.

۵. روی اولویت های تان تمرکز کنید.

اگر فقط چند صد هزار تومن برای سرمایه گذاری در کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز دارید، خرج کردن آنها برای ۴۰ کلمه کلیدی احتمالاً خیلی دور از انتظار نیست. اما بهتر است روی اولویت‌های خود تمرکز کنید: سودآورترین محصولات یا خدمات خود را در نظر بگیرید، و روی چند کلمه کلیدی خاص متمرکز شوید. این روشی ایده آل و مقرون به صرفه برای هدف قرار دادن مشتریانی است که واقعا قصد خرید دارند، البته با هزینه کمتر.

راه اندازی کمپین گوگل ادز

۶. به کلمه کلیدی های منفی فکر کنید.

در کمپین تبلیغاتی Google Ads گزینه هایی برای وارد کردن کلمات کلیدی منفی ارائه می شود: کلماتی که نمی خواهید تبلیغ شما به آنها مرتبط شود. به عنوان مثال، اگر “بارانی مردانه پاییزه” را می فروشید اما “بارانی زنانه پاییزه” را نمی فروشید، مطمئنا نمی خواهید در نتایج جستجوی دومی ظاهر شوید. چون مشتریانی که به دنبال بارانی زنانه هستند، با کلیک روی این تبلیغ ناامید خواهند شد.