تبلیغات در گوگل

برای دیده شدن بایددر گوگل تبلیغات لازم را انجام داد

تبلیغات در گوگل

برای دیده شدن بایددر گوگل تبلیغات لازم را انجام داد

گوگل ادوردز چیست؟ مزایده های گوگل ادوردز چگونه کار می کند؟

گوگل ادوردز ابزاری پیچیده است که ظاهری کاملا ساده دارد و بازاریابی اینترنتی با کمک انواع مختلف به پایان می رسد. هدف از استفاده از چنین ابزاری جذب مشتریان جدید برای ترویج خدمات و محصولات بیشتر بر اساس جستجوهای انجام شده توسط مشتریان است. با این حال، صرف نظر از ظاهر آن، تنظیم و اجرای تبلیغات Google Advertisements ممکن است بسیار سخت باشد و مشتریان باید گزینه ها و قابلیت های آن را به درستی بدانند.

تعدادی استاندارد در گوگل ادوردز وجود دارد که به شما آموزش داده می شود تا یکی از بهترین تبلیغات را با کمترین قیمت ممکن دریافت کنید. این امر باعث شده است که بسیاری از کارآفرینان در دام تبلیغات بیفتند و به همین دلیل است که بیشتر آنها می خواهند این ساز را آموزش دهند. این اشتیاق ما را بر آن داشت تا مؤلفه های زیادی را کشف کنیم که تقریباً Google AdWords باید به آنها آموزش داده شود:

گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می کند؟

• رتبه بندی کیفیت برتر چیست و چگونه می توانیم بهترین رتبه را کسب کنیم؟

چگونه گوگل ادوردز را برای یک بیننده خاص سفارشی کنیم؟

آیا می‌توانیم از رفتار رقبا برای ارتقای شرکت خود استفاده کنیم؟

• عبارت کلیدی هدف چیست؟ عبارات کلیدی نامطلوب چیست؟ یاد بگیرید چگونه از این ابزارها برای کاهش قیمت ها استفاده کنید؟

عبارات متداول در ابزار تبلیغات گوگل چیست؟

چگونه می توانیم از گوشی های هوشمند در تجارت تبلیغاتی استفاده کنیم؟

اینها مسائلی است که در این مقاله به آنها می پردازیم و نکات اصلی هر کدام را با عکس های مرتبط ارائه می دهیم. پس سعی کنید این متن را از دست ندهید.

گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می کند؟

گوگل ادوردز یا گوگل ادوردز و حتی تبلیغات گوگل ابزاری است که به ما امکان تبلیغ در گوگل جستجوی گوگل و ابزارهای مختلف مرتبط را می دهد. این ابزار پولی است و شما باید به ازای هر کلیکی که از موتورهای جستجو مانند گوگل دریافت می کنید، هزینه پرداخت کنید. به همین دلیل، این متدولوژی را می توان به عنوان تبلیغات کلیکی یا تبلیغ ppc نیز نامید (نگران نباشید، ما شما را با ppc و عبارات مختلف مرتبط به طور کامل آشنا خواهیم کرد).

با این حال مطمئناً شما باید نحوه عملکرد Google AdWords را بدانید؟ سیستم تبلیغاتی گوگل مانند یک فروش عمومی است. فرض کنید باید صندلی های درجه یک در ورزشگاه آزادی را که برای فروش عمومی گذاشته شده است خریداری کنید. طبیعتاً شما گزینه هایی می سازید و رقبای شما نیز گزینه هایی را ایجاد می کنند! در اینجا، روند به گونه ای است که بهترین پیشنهاد دهنده صندلی را دریافت می کند.

حال فرض کنید مالک ورزشگاه آزادی استانداردهای متفاوتی را در فروش عمومی در نظر گرفته است، مشابه رفتار قبلی شما در ورزشگاه و وضعیت لباس و شخصیت شما. طبیعتاً هر چه رفتارهای قبلی شما بالاتر باشد و شخصیت شما بالاتر باشد، احتمال موفقیت شما برای یک مقدار مشابه بیشتر است.

در مورد حراج های گوگل ادوردز شانار گروپ  یکسان فکر کنید. در واقع، Google Advertisements در حال برگزاری مناقصه عمومی برای رتبه بندی استاندارد تبلیغات شما است (ما رتبه بندی استاندارد را در بخش اضافی در بخش های بعدی توضیح خواهیم داد).

گوگل ادوردز

برخی از عباراتی که هنگام استفاده از Google AdWords ضروری است بدانید

اگر می‌خواهید وارد حوزه استفاده از تبلیغات Google و ابزارهای متنوع آن شوید، لازم است در تلاش برای واکنش مناسب در شرایط متعدد، از چند عبارات مرتبط با آن آگاه شوید. چند مورد از این عبارات عبارتند از:

Ppc: این بازه زمانی برگرفته از Pay Per Click on است که به شما پیشنهاد می کند برای هر کلیک پرداخت کنید. بازه زمانی همچنین نمی تواند مستقیماً از تبلیغات کلیکی در بسیاری از منابع مشاوره بگیرد.

CPC: این بازه زمانی مخفف قیمت به ازای هر کلیک بر روی آن است که قیمت به ازای هر کلیک را نشان می دهد. این معیار برای بسیاری از کسانی که قیمت تبلیغات خود را درجه بندی می کنند مناسب است.

CTR: این بازه زمانی از مخفف Click on-By-Charge گرفته شده است که قیمت کلیکی تبلیغات را نشان می دهد. این واقعاً تعداد کلیک‌هایی را که تبلیغ شما در هر نمایش دریافت کرده است نشان می‌دهد.

ROI: این عبارت از مخفف Return on Funding گرفته شده و به معنای سرعت بازگشت سرمایه در تجارت و تبلیغ است.

عبارات کلیدی نامطلوب: این بازه زمانی برای دلالت بر عبارات کلیدی نامطلوب استفاده می شود و واقعاً عباراتی را نشان می دهد که ما نمی خواهیم تبلیغات ما به آنها اشاره کند. به عنوان مثال، ما کفش‌های کتانی را تبلیغ می‌کنیم و باید روی پایه‌ای مبتنی بر کفش تبلیغ کنیم.

فعالیت های ورزشی انجام دهید. Google ممکن است نیاز داشته باشد تبلیغات ما را برای کفش‌های چرمی ارائه دهد. بنابراین با تعریف کفش های مبتنی بر چرم به عنوان یک عبارت کلیدی نامطلوب، از گوگل می خواهیم که تبلیغات ما را برای این عبارت کلیدی ارائه نکند.

• Name To Motion: نوعی کارت دعوت برای مشتریان و مهمانان است. چه جستجو برای عبارت کلیدی مورد نظر ما انجام شود و یک مصرف کننده وارد صفحه وب تاچ داون وب سایت ما شود، این ورودی با استفاده از دکمه CTA به پایان می رسد.

عبارات کلیدی رقبا: این دوره زمانی به معنای عبارات کلیدی تهاجمی است. به عنوان مثال، در برخی از عبارات کلیدی، میزان رقبا ممکن است بسیار زیاد باشد. این بسیار مهم است که بدانید که رقبا برای یک عبارت کلیدی بالاتر هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد